piątek, 26 kwietnia 2013

Pamiętnik Violetty | Opisy odcinków | Focie

Już o 16:00 nowy odcinek Violetty na Disney Channel !
Czy Viola dowie się kto zepsuł jej randkę z Tomasem ?
Przekonamy się !



Już w maju w Polsce wychodzi pamiętnik Violetty ! Jest śliczny ! Skąd to wiem ? Bo właśnie dostałam go od The Walt Disney Company : **





Nie psuje wam dnia moją buzią , bo mam jeszcze dużo do napisania wam .

Opisy odcinków na przyszły tydzień :

Odcinek 30 26.04

§  Violetta nie wie, z kim chce być.
§  W końcu dowiaduje się, dlaczego jej pierwsza randka z Tomasem nie doszła do skutku.
§  Violetta i Tomas umawiają się na randkę następnego dnia.

Odcinek 31 29.04

§  Leon ostrzega Violettę, że jej związek z Tomasem źle się skończy, ale ona odpowiada, że chce zaryzykować.
§  Nauczyciele decydują, że główne role w przedstawieniu na koniec semestru przypadną Leonowi i Ludmile.
§  Tomas i Violetta idą na romantyczną randkę, która udaje się doskonale. Ale Tomas ma złą wiadomość… Musi wracać do Hiszpanii.

Odcinek 32 30.04

§  Violetta czuje się odrzucona.
§  Tomas odchodzi ze Studio.
§  Ludmiła twierdzi, że ponieważ ona i Leon będą gwiazdami, powinni znów być parą. Chłopak odmawia.
§  Violetta rozważa wyjawienie ojcu prawdy o szkole, aby mogła wziąć udział w przedstawieniu na koniec semestru.
§  Angie zdaje sobie sprawę, że musi wyjawić Germanowi, że jest jego szwagierką.
§  German postanawia powiedzieć Angie, że ją kocha.

Odcinek 33

§  Angie, German i Violetta mimo chęci nie wyjawiają sobie swoich sekretów.
§  Ludmiła szarogęsi się na próbach do przedstawienia i stawia Leonowi wysokie wymagania. Leon rezygnuje.
§  Tomas wraca do Studio po swoje rzeczy. Nauczyciele proponują mu objęcie roli głównej w związku z rezygnacją Leona. Chłopak przyjmuje propozycję, jego wyjazd do Hiszpanii planowany jest na ten sam wieczór, co przedstawienie.
§  Angie chcąc zwalczyć uczucie narastające pomiędzy nią a Germanem całuje Pablo na oczach ojca Violetty.
§  Tomas publicznie dedykuje piosenkę Violetcie. Dziewczyna jest zachwycona tym gestem.

Odcinek 34

§  Violetta chce zatrzymać Tomasa w Argentynie i prosi Germana, by zatrudnił jego ojca. Ojciec odmawia prośbie córki.
§  Pablo jest zdezorientowany pocałunkiem i myśli, że Angie może do niego coś czuć.
§  Violetta śpiewa w barze Resto z zespołem rockowym. Po występie na scenę wchodzi Tomas, a Leon zabiera ją na zewnątrz.
§  Z nim dziewczyna przeżywa swój pierwszy pocałunek.
§  W tym czasie Tomas jest w środku i śpiewa dedykowaną jej piosenkę.

Odcinek 35

§  Violetta cieszy się z pierwszego pocałunku.
§  Leon wysyła jej kwiaty.
§  Tomas jest kompletnie załamany, że Violetta swój pierwszy pocałunek przeżyła z Leonem, a nie z nim.
§  Ludmiła odkrywa, że Violetta szuka pracy ojcu Tomasa i ubiega ją w tych planach znajdując dla niego zatrudnienie w firmie należącej do jej rodziny.
§  German w ostatniej chwili zgadza się przyjąć ojca Tomasa, ale kiedy Violetta mu o tym mówi, odrzuca ofertę.


Nie mogę się doczekać :PPTeraz wklejam fotki , które znalazłam .Boskie są .




























Które zdjęcia są najlepsze ?
Moim zdaniem te z Martiną i panem Blanco ^^





30 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć taki pamiętnik chociaż mam swój :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam swój, jest bardzo podobny do tego i bardzo go kocham. A wiesz może za ile i gdzie go będzie można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej,a czemu disney ci przesyła te wszystkie rzeczy???

    OdpowiedzUsuń
  4. podzielam pytanie z anonimowy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ka masz bardzo ciekawego bloga staram się go regularnie czytać. Masz mega talent dodałam Cię do listy moich ulubionych blogów na moim blogu
    http://leonetta-opowiadanie.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam jeśli jednak nie wyrazisz zgody to usunę go z listy pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog.
    Zapraszam do mnie http://austinially-foreverlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra :)
    Zapraszam do mnie jest konkurs:
    http://violetta-maxi-y-naty.blogspot.com/?m=1
    przepraszam za spam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego Disney wysyła Ci te rzeczy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedz proszę jak go zdobyłaś??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zdobyłaś ten pamiętnik???

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi 31 Najbardziej < 3 .Już 2 przerwa :'C I szkoda że serio nie są razem :ccc

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie a możesz dodać jeszcze trochę zdjęcia pamiętnika violetty bo chciałabym go kupić ale wcześnie zobaczyć jak on w środku wygląda. Zgóry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  13. czemu disney przslal ci ten pamientnik

    OdpowiedzUsuń
  14. czemu disney przslal ci ten pamientnik

    OdpowiedzUsuń
  15. Żal mi cie ty wg opisujesz stare odc. już ma być 41 a nie 35 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy wiesz gdzie można dostać ten pamiętnik ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy wiesz gdzie można dostać ten pamiętnik ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy wiesz gdzie można dostać ten pamiętnik ?

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem fanka violetty

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie można zdobyć taki sam pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
  21. Skąd wzięłaś taki pamiętnik bo ja mam inny od tego

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie można kupić ten pamiętnik?

    OdpowiedzUsuń
  23. yyy ? nie mogłaś dostać od disney ... sb wymyśliłaś pewni -,- pf...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wymyśliła ... ja znam powód czemu go dostała ... i jej bardzo zazdroszczę ^^

      Usuń